tillbaka till 6 augusti...

... kommer jag när jag kör Madonnas remix versioner på winamp :D Jag var på hennes konsert i Rom det datumet. En obeskrivlig upplevelse faktiskt. Får rysningar bara jag tänker på det *ler brett*

Nåja, annars har det varit en bra dag. Sovmorgon (alltid bästa sättet att börja dagen!), lunch på stan med Kattis (saigon den här gången, yummy!) och sen hann jag slösurfa lite innan det var dax att träffa Carinne och Therese på kvällen. Vi hade tänkt oss bio först men det var så fullt när vi försökte beställa så vi nöjde oss med puben istället.

Vi hamnade på Attityd och käkade lite gott samt pimplade lite rödvin och babblade en massa. Jätteskönt och kvällen blev inte heller för sen.

Nu ska jag göra en nostalgidykning och slå igång Anne of Green Gables på dvd'n! Var evigheter sen jag såg den så det ska bli riktigt kul!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback