speedad!

Jag vill bara sova och vakna till en ny dag imorgon... Vi var kort om folk i klassen idag och måndagar är inte direkt deras höjdar dag... lägg till snö, herren-på-teppan-blir-kaos-varenda-rast, oro, lättretlighet och inte full bemanning så har du en Sayo i hyperstress...

Har gått på högvarv från start och tagit hand om den ena situationen efter den andra. PUST säger jag bara. Sen var det möte efter sista ungen gått och sen ett antal föräldrasamtal (tror det var fem eller sex samtal idag), mailande och en massa papperstjafs samt förberedelse inför morgondagens lektioner... vilket resulterade att jag åkte från jobbet kl 21... hur skadad är man?!

Men i det speedade tempo jag gått idag hade jag inte kunnat gjort på nåt annat sätt. Hade fått krupp om jag åkt hem utan att få det gjort. Nu kändes det faktiskt bra när jag gick därifrån och även om magen krävde novalucol nu ikväll så hade jag inte kunnat gjort dagen på många andra sätt. Tur att dessa dagar är undantagsfall, annars hade jag nästan bytt yrke.

Ska krypa till kojs nu iaf och hoppas att magen låter mig somna så jag kan vakna till en mer normal dag imorrn. Wish me luck!
Tingeling!

Kommentarer
Postat av: MPJ

Tänkte bara säga att jobbet tar ALDRIG slut, och att livet är till för att levas....

2007-01-23 @ 09:43:35
Postat av: Sayo

tack vännen, har faktiskt skött mig bättre förutom igår och idag så det går framåt ändå. Hojtar till när jag kommer till stan, sikta på om två-tre veckor ungefär. KRAAAM!

Postat av: kenneth

Tjabba tjejen,
det var då inte igår. Jag sitter just nu o läser igenom lite av vad som har hänt med dig den senaste tiden. fick givetvis tipset av min käre broder Svumpen. hörs snart igen kanske =)

2007-01-28 @ 23:34:01
Postat av: Sayo

ooooh Kenneth! Kanonkul att höra av dig :D har ju inte häckat på AS på evigheter men jag har tänkt på dig. Hoppas allt är väl?! Ska du uppåt nån sväng sen så hojta till. KRAM!

2007-01-29 @ 20:28:44
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback