rosor är röda...

och så även mitt högra ben... Har åkt på rosinfektion/rosfeber eller va sjutton det heter. Summan av kardemumman är att benet är illrött strax under knät och sen svullet och rött resten av benet ner. Gör ont som fan och är ingen direkt höjdare. Tydligen är det nån streptokock som finns i huden hos alla och får man en spricka eller nåt kan det bli inflammerat... jag tror jag har en fallenhet för sånt BLÄÄÄÄÄÄÄÄ...

Har ställt in mitt sthlms besök eftersom det inte är nån höjdare att hoppa runt i sthlm på ett ben i helgen plu att det nog är effektivare att vila skiten istället så man kan jobba kommande vecka. Nåja, säkerligen lika bra. Det ser ut som f*n hemma så jag behöver röja lite här hemma också... hur jag nu ska kunna göra det med benet i högläge hehe
tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback