orkar inte skriva

somnade sent igår så jag är så förbaskat trött och ändå tar jag mig inte till sängs... typiskt verkligen! Har inte orkat skriva på ett tag. Det är ren slöhet faktiskt, i kombination med inspirationsbrist. Nåväl, det kommer väl några inlägg lite då och då iaf!

Har varit och kollat på lägenhet åt C idag. Verkade va ett rätt vettigt ställe. Jag får se vad hon säger när vi pratar igenom det eftersom hon är utomlands på jobb just nu.

Stefan är också borta en sväng. Jag tror han gått i ide... hoppas han kommer tillbaks snart. Blev himlans glad när jag såg att Kenneth hittat hit och klottrat i kommentarerna :D alltid roligt med kommentarer faktiskt, speciellt när dom kommer så överraskande!

Var på handledningscirkel idag för en fortbildningsgrej mitt arbetslag går på. Tyvärr har det inte gett speciellt mycket. Detta till skillnad från coachningen vi haft av Lars Ohlsson. Kanonbra föreläsningar har vi haft, önskar dom skulle fortsätta. Fokus har handlat om mål, IUP och att coacha sig själv och andra. Otroligt givande faktiskt!

hm, ser man på, jag kunde ju skriva nåt iaf ;)

Ljudboksmässigt har jag lyssnat klart på Livets Skafferi av Alexander McCall Smith. Älskar hans serie om Damernas detektivbyrå! Nu har jag fortsatt vidare in på Johanne Hildebrants nya bok, Fördömd. Riktigt bra hittills faktiskt..
Nåja, ska varva ner lite till och sen sussa.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: MPJ

OK...Hmmm...vart ska jag börja.
Att vara lärare är det ett kall eller ett jobb?
Hjälp mig.

2007-02-01 @ 13:49:52
Postat av: Sayo

beror nog på vem du pratar med MPJ. När jag sökte utbildningen var det ett jobb, när jag jobbat ett tag har det blivit ett kall tror jag, iaf för mig. Det är tvärsom för andra ibland tror jag, hur är det för dig? ;) Verkligen dax att ses snart!

Postat av: MPJ

Jag ser framemot när vi ska ses verkligen.
Då ska du få lära mig att göra en sån snygg blogg.
Vi hade föräldrarmöte idag på skolan, kom just in och har massor att göra (som e kul dock) med mig hem. Mitt första F-möte nånsin...he he kul var det.
Kämpa på.
För mig idag är jobbet ett kall...

2007-02-01 @ 21:04:20
Postat av: MPJ

Jooo...en sak till, check this out he he
http://www.sakerhetsgymnasiet.se
gå vidare till personal.

2007-02-01 @ 21:08:56
Postat av: Sayo

oooh en sån stilig lärare ;P och allvarligt talat så skaffar du en sån här genom att regga dig på blogg.se och sen väljer du vilken bakgrundsmall du ska ha på bloggen ;) jag har bara bytt den översta bilden, inget annat! Det fixar du lätt!

2007-02-01 @ 22:10:10
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback