morrn morrn alla monsterdiggare...

Lyckades inte med mitt försök att sussa tidigt. Klockan hann bli fyra iaf så naturligtvis låg jag och sov när elektrikern ringde på :DVovvar Nu är iaf tvättmaskinen inkopplad och första maskinen är igång! *jublar* So far so good! Sen kommer syrran och Jörgen även för att hjälpa mig att bli av med gamla tvättmaskinen eftersom dom ändå ska ut och jaga säng. Troligen blir jag hundvakt under sängjagandet iaf =) inte mig emot!

Har hållit på att fippla lite med nyårsvovvarna också. Bilden blev inte kanon men den funkar iaf. Är dom inte söta?!  Från höger är det Ariki, Kira och Smilla.

Börjar fundera på om man kanske borde klä på sig. Nåja, ska käka klart frukosten först och sen får vi se!

Ska upp på stan i em igen. Fika med Kattis och ev lite shopping i lugn och ro före det. Ännu en skön ledig dag framför sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback