hindersmässa

HINDERSMÄSSAN

hindersmässa

Idag börjar hindersmässan i Örebro. Det är trevliga marknadsdagar i centrala stan med en massa knallar och fullt med folk trots att det nästan alltid är smällkallt (så även i år!). Jag hann inte med att gå dit idag men det håller på ända tills lördag så jag ska försöka ta ett varv dit imorrn eller nåt. På marknader finns det vissa saker jag alltid slänger ett öga på. Dom svagheterna är långa godisremmar och nötter/naturgodis :D MUMS! Sen brukar jag också passa på att uppdatera strumpförrådet eftersom det alltid finns strumpor till vettigt pris.

Har hittat tillbaks på jobbet igen. Fått rätt mycket gjort faktiskt den här veckan och det känns bra! Ser fram emot lördag då jag är hundvakt åt syrrans vilddjur :D
Ciao för idag!

ps, fotot är inte mitt utan från google ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback