Här kommer sommaren

Okej det gör den kanske inte... men hör den låten just nu. Min gamla korridorsgranne Peter har gjort den och är man nyfiken på att lyssna finns några låtar här. Jag kanske är partisk men jag tycker himla bra om hans låtar! http://www.allears.se/MyPage.aspx?name=peterpop 

I övrigt har det varit lugna dagar sen sist. Vinkade hejdå åt Anne igår. Skumt med kompisar man ser så sällan. Det kändes verkligen som om vi sågs förra veckan när det var typ 9 månader sen sist. Nåja, det är väl ett tecken på vänskap gissar jag :D Får se om jag lyckas ta mig dit och hälsa på nån sväng också. Vore kul att se Luxembourg faktiskt.

Träffade Therese idag för en pubsväng. Vi drog till Harrys men eftersom det är trettondan imorrn så va det typ INGEN där :D vi roade oss ändå kungligt och pimplade en massa drinkar, pratade och skrattade så det gjorde inget! Va där tidigt och åkte hem tidigt. Hade ju tänkt oss en typ fredags-after-work och det var ypperligt att dra därifrån vid nio faktiskt.

Nu är det slösurfning en sväng samt moffa choklad och pimpla cola :D inte fel det heller.
Natti natti people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback