Grattis syrran!

Min kära lilla systeryster tog sin examen idag! Som tur var är fredagar min tidiga dag med ungarna så direkt när skolan slutat sprang jag ut, hoppad i päronens bil och åkte till universitetet för att med dom komma inspringades i aulan 3 minuter innan examenscermonin började :D pust! Nåja det var trevligt iaf och vi hämtade lite mat från Coco Thai och käkade hemma hos Milla så hundarna slapp vara själva.

Har slösurfat här hela kvällen och det har varit riktigt underhållande *s* många muppar finns det :D Hann med att se första Let's dance också. Orkar säkerligen inte följa det men det funkar att ha på i bakgrunden.
Nåja ska försöka krypa till kojs så jag vaknar hyfsat vettigt imorrn.
natti natti!


Kommentarer
Postat av: jimpz

här har du en redig mupp :D

2007-01-13 @ 18:52:25
Postat av: Sayo

haha ja definitivt jimpz :D såg hur redig du var som långhårig yngling! ursött! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback