drakarnas tidsålder...

Eragon
Det var filmdax idag, fast bio den här gången. Softade på morgonen och tiden rann iväg så jag höll på att glömma att jag skulle på bio med Kattis. Som tur var ringde hon mig strax innan så jag blev bara en kvart försenad till vår mötesplats... Fy vilken panik jag fick!

Nåja, slutet gått iaf. Vi mumsade en god baguette och en latte på Farbror Melkers och sen drog vi till bion lagom tills den började. Vi skulle se Eragon och förväntade oss väl inte att den skulle vara sådär kanon men ändå göra sig rätt bra på bio. Vi fick rätt. Storyn är rätt enkel och förutsägbar men effekterna och draken är snyggt gjorda och gör sig bra på en bioduk. Att det sen är upplagt för en tvåa är inte direkt oväntat men men. Jag gav den 6 av 10 på imdbs röstning iaf.

Efter bion tog vi några cider på Attityd och bara pratade på lite. Det blev verkligen tydligt att svart är innefärgen just nu, iaf på dom som var där... ;) nåja, svart är alltid snyggt iof hehe. Hemma igen före elva och det känns faktiskt helt ok. Poppar lite nostalgilåtar (just exakt nu snurrar The Rembrants med "I'll be there for you" Friends RULES!! hehe) och pysslar med lite allt möjligt på burken. Skönt och avslappnande :D Känns overkligt att jobbet börjar i övermorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback