tiden räcker inte till

Ibland är det då sanslöst vad tiden går fort. Just nu är jag inne i en sån sväng och det är saker runt omkring hela tiden! Jättekul faktiskt, samtidigt som jag blir så himla trött på att inte hinna med vilket gör att jag  hemma bara sätter allt på paus och det ser ut som F**N hemma.

Idag har jag varit på massage efter jobbet. Grymt skönt och det behövdes verkligen. Efteråt gick jag till East  West Sushi (
http://www.eastwestsushi.com/ ) och åt med Carinne. Hon hade skrivit på kontrakt för ny lägenhet idag och kände sig nöjd med det så vi firade lite med sushi :D MUMS!

Väl hemma igen känner jag att jag bara skulle kunna somna direkt! Jag behöver röja här hemma dock eftersom mamma kommer på fredag och sover över. Vi har hand om hundarna och passar på att få en mysig tjejkväll samtidigt som jag får sällskap ut med vovvarna på långpromenader. Two in one liksom :D ska bli jättetrevligt men jag önskar att jag hade fint när hon kom... inte för att hon klagar eller nåt men jag vill för min skull, men orkar inte helt enkelt. Inte idag iaf. Får se om jag fixar det imorrn. Har iaf tagit reda på tvätten... alltid nåt *suck* Har suttit i telefon med Stefan en sväng som alltid :D Alltid skönt att gå igenom dan lite och kolla läget. Vi insåg att det är snart tre år sen vi träffades. Tiden går verkligen fort! Kram på dig vännen!

Hm vad har hänt sen sist då?! Träffade två trevliga nätbekantskaper IRL i fredags då de var på besök i stan. :D Riktigt roligt att träffa dom så man får ett ansikte i verkligheten och dom är jättegulliga personer! Påminner mig mycket om min egen studentperiod så det är lite nostalgi på ett positivt sätt :D

Sen träffade jag Carro i fredags också. Skönt att se henne för det var länge sen sist. Fullt upp med familjen och barn som alltid och det förstår jag. Jag blir alltid lika glad av att se henne och när vi skiljdes hade jag mer energi igen, trots att jag var så typiskt fredagstrött.

I lördags var jag på stan en sväng och fikade med Kattis och pratade ikapp. Hon nedräkning på dagar och jag är så glad för hennes skull! Förstår att hon längtar!

Hann träffa Carinne en sväng också och hon föreslog att vi skulle gå på Må-bra-mässan på conventum. Det var klart trevligt att strosa runt där och jag kom hem med en massa mumsig choklad och goda nötter.

Fortsatte sen hem till syrran på kvällen. Jimpz var där med Laban och Molly (hundarna) och som alltid när han är i stan och hälsar på så blir det tacos :D Klockrent! Naturligtvis var det lika gott som alltid och man hade lika ont i magen som alltid eftersom man självklart äter FÖR mycket hehe vilket i-landsproblem...

Grattis förresten till syrrans Jörgen som skaffat sig ett jobb :D Förstår att det måste kännas skönt när pengarna börjar sina efter studierna!

Nåja, ska sätta mig och surfa igenom lite sidor för att se om svenskans nationella uppsats finns ute. Den är imorgon så då brukar dom tyvärr komma upp dan innan på nätet *suckar*. Kanske lyssnar jag lite på ljudboken sen innan jag sussar. Har börjat med Theodor Kalifatides "Herakles" nu. Uppläsaren är lite seg på rösten, gillade uppläsaren till Hildebrandts "Fördömd" mycket mer men den verkar helt ok ändå. Jag gillar ju grekisk mytologi så då kan det sällan vara fel!
Ciao för idag!

Kommentarer
Postat av: Lena

ja visst var det roligt att ses! kul att få ett ansikte på människan man pratat med i snart ett halvår... :)

Postat av: Sayo

hihi ja definitivt Lena! :D

2007-02-09 @ 17:44:49
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: Anonym

Nästa gång jag kommer till Örebro så kanske vi ska testa nått annat än Paco's och tacos. ;o)Vi funderar... eller jag funderar på Indisk restaurang... och du borde följa med *anse*

2007-02-12 @ 20:47:55
Postat av: Sayo

jimpz? kom gärna ihåg att skriva namn när du skriver :D jag kör gärna indiskt! Alltid gott med sånt!

2007-02-14 @ 22:34:54
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback