Nu är lovet slut...

... och imorgon börjar verkligheten igen. Det är skönt att vara ledig. Tur att man snart har lov igen ;) Däremellan ska det bli kul att få brottas med mina små stjärnor igen =)

Jag och Chrille var ut och käkade med Kattis och Linus igår. Mumsig plankstek på Efesos för min del! Sen softade vi hemma med en film. Chrille slaggar ju hos mig och väl hemma hade vi vaknat till av kylan så vi slog igång en film till och somnade inte förrän tre ungefär :D

Vaknade imorse och insåg att Chrille som vanligt vaknat mkt tidigare ;) Tur att han tar hand om sig själv hehe. Han hade väl hunnit surfa lite och se på tv innan jag vaknade till liv hehe

Det blev en fika på stan igen med Kattis och Linus innan han åkte hem till Borås igen. Jag har hunnit med en till fika sen på eftermiddagen, denna gång med Carinne. Var dessutom hurtig och promenerade fram och tillbaks till henne. Skönt ute faktiskt och jag lyssnade på ljudbok som vanligt. Trist nog gillar jag inte riktigt den här. Hör på Mikeal Niemis "Mannen som dog som en lax" och den började bra men nu gillar jag inte riktigt hans sätt att brodera ut grejer... det håller mig inte fokuserad... Ska försöka stå ut så jag ger den en chans och lyssnar klart iaf. Den blir förhoppningsvis bättre sen... hoppas jag iaf!

Ska nog krypa till kojs tidigt med en bok idag, känns som en sån kväll. En extra kram till vännen med en tuffare kväll framför sig.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Varför i helsicke funkar inte min blogg som den ska? När jag försöker gå in på sidan vill den inte visas över huvudtaget men jag kommer in på min administratörssida... hm... dryyyygt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs... sköna bilder!!

2007-02-25 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback