mätt och belåten

Kira
Coco Thai har god mat, bara att konstatera :D Jag är kär i deras kycklingspett med jordnötssås. MUMS! Bäst av allt är att det blev rester kvar till imorgon också hehe. Milla och Mamma är här och vovvarna såklart. Kira är på bild här bredvid. Kursen Milla och Jörgen gick på verkar ha varit bra och jag och mamma har haft en underbart skön dag här hemma och inte gjort ett endaste dugg nästan :D.

Lite duktig har jag faktiskt varit. Försökt städa lite, bytt gardiner och tvättat två maskiner så det känns najs att ha gjort. Ska passa på att få hjälp av mamma imorrn att bära ner lite lådor till källaren så blir jag av med lite här uppe. Gillar inte att gå ner i källaren själv faktiskt.

Nåja, ska vara lite social och attackgosa med vovvarna nu.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: g

skaffa pojkvän för fan.

2007-02-13 @ 22:53:54
Postat av: Sayo

g: varför det? Klarar mig bra utan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback