Grattis, du har städvecka

Hm, saknar den gamla korridorsskylten, synd att jag inte fotade den och så kunde jag lägga upp den ;) Mariah ritade den när hon bodde hos mig en sväng och den var riktigt fin. Nu har jag nämligen inga ursäkter kvar (tja förutom att jag bara måååååste skriva här innan) utan måste röja upp här hemma eftersom Chrille är på väg upp och kommer till mig om några timmar. Inget att välja på helt enkelt och det är bra för då får jag ändan ur vagnen för en gångs skull!

Ska bli kul att träffa honom igen. Han bodde granne med mig i korridoren flera år och är en helt underbar människa. Saknar den regelbundna kontakten som vi hade. Han är en drömgranne som bakar bullar, paj, lagar mat och håller köket rent efter sig!

Nåja, kan inte skjuta upp eländet längre *suckar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback