Alla hjärtans dag

En klart tvetydig dag... har vänner som mår riktigt dåligt idag medan jag själv knappt kommit ihåg det. Imorse gjorde jag det dock hehe en kollega överraskade oss i arbetslaget med att komma in i klassrummet och ge läraren en ros och berömma oss. Verkligen underbart! Man blir så generad över allt beröm och ungarna fick kul när dom kommenterade rödfärgen hehe nåja det bjuder jag på!

Fick en till ros av en annan kollega som alltid köper till oss tjejer i laget. Och så har jag frossat i gelehjärtan i personalrummet :D men det är väl ungefär så jag firat dan...  körde ännu en maratonvariant... måste skärpa mig! Är dock väldigt nöjd med morgondagens planering eftersom jag tror ungarna kommer att gilla det starkt!

En extra kram till Stefan idag! Fatta att tiden går så fort! Du vet att jag älskar dig vännen! KRAM!!
ros
Rosen är från Mariahs brudbukett när hon gifte sig 2005

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja en trevlig alla hjärtans på dig!!! ...fast nu e det en dag för sent.. :P

kram

Postat av: Sayo

hehe tack detsamma!

2007-02-15 @ 07:09:06
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: MPJ

Jag skulle vilja säga, att varje dag är en alla hjärtans dag för dom man älskar och tycker om.
Kram.

2007-02-19 @ 09:47:55
Postat av: Sayo

love ya too mpj :D hälsa frugan och knodden!

2007-02-19 @ 16:30:20
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback