Julhelg och allt sånt där...

Den här julen har flutit på riktigt smärtfritt. Gubben min är inte så förtjust i jul men har tålmodigt stått ut med firandet. Vi var hos mina föräldrar på julaftonen och syrran med sambo var också hemma då så det blev lugnt och trevligt. Vovvisarna slet förnöjt upp sina pipleksaker och de slutade snabbt att pipa :D (däremot fortsatte gubbarna pipa eftersom dom la beslag på själva pipgrejen... lite irriterande ibland men men hehe).

På juldagen åkte vi till Hällefors och åt mat hos Kenneths mamma samt lämnade presenter. Bror Andreas följde med oss tillbaks till Örebro igen så vi stannade en stund hos honom i lägehenten innan vi åkte hem till mig.

Sen har veckan rullat på. Kenneth har jobbat torsdag-fredag och jag har bara slappat :D Det blev lite julrea shopping med päronen som kom ner på torsdagen och på fredagen åkte jag och Kenneth till Västerås och shoppade dvdspelare och ett antal externa hårddiskar på Media-Markt eller vad det nu hette. Trevligt ställe var det iaf ;) fast pank blev man!

Efter en liten vattenläcka köpte vi nytt akvarium också, mycket större :D över 200liter så naturligtvis har vi fyllt på med lite mer fiskar också. Det blev jättefint faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback