lycka...

... är att få vakna utsövd, utan väckarklocka, intill älsklingen. Få ligga och mysa på morgonen, inse att det är strålande sol, VARMT och klarblå himmel ute och då fortsätta ut för brunch på stan!

Svårt att fatta att det idag bara är 3 veckor sen vi träffades för första gången IRL.. ibland går det fort, speciellt när det känns underbart *strålar*

Snart kommer Chrille och Nicoletta (se foto, där även Kattis är med) upp en sväng från Borås. Ska bli kul för det var ett tag sen vi sågs. Ikväll blir det middag på Wobbler med dom plus Kattis och Linus för att sen fortsätta hem till Kattis och Linus & bara umgås i lugn och ro. Mysigt!

Ska fortsätta röja lite här hemma så jag inte skrämmer bort dom, eftersom dom såklart slaggar hos mig ikväll.

 

image36

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är glad över att det går så bra T.
Sköt om er.
s.

2007-04-15 @ 10:00:22
Postat av: Anonym

Kikade in här. Kul och läsa lite om andras liv.

2007-04-19 @ 15:04:20
Postat av: Sayo

Tack S :D

kul att du tittar in, men ännu roligare om man talar om vem man är?! ;) JAG ÄR NYFIKEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback