Sayo kan!!

... med lite hjälp såklart! Tack för tipset Zitruz. Fick till ett eget foto överst iaf ;) sen gillar jag dom gröna färgnyanserna i stilmallen i övrigt så dom behåller jag!

Får se om det kommer nåt eget foto på mig eller inte. Dom av er som känner mig vet min andra sida med foton och har kanske hittat hit från den men i övrigt får jag se vad jag känner för här. Det kommer helt enkelt att visa sig. Tills dess ligger ett sött lejon från Borås djurpark som presbild.

 
hm, ska bara lista ut hur jag gör för att lägga bilderna så som jag vill ha dom i texten... eller så får det ligga sådär för tillfället iaf... =D

Det har annars varit en helt vanlig dag. Är besatt av en ljudbok för närvarande. Jag lyssnar på den hela nätterna och kan inte stänga av. Snart är jag dock färdig med den som tur var så man kan få vanlig rytm igen. Boken är Elisabeth Moons Sagan om Paksenarrion. För recension se: http://www.catahya.net/litteratur/recensioner.asp?id=447 Jag har böckerna och läste dom för ett par år sen men lyssnar om på dom nu som ljudbok. Recensionen är kanske lite hård angående slutet på boken men det finns viss sanning i det. Dock är den väl värd att läsa/lyssna på för er som gillar sånt!

Höll på att försova mig imorse eftersom jag somnade sent och fick stressa upp på stan för en lunch med Kattis. Vi testade lite spett på Hellas och det var helt ok. Jag har ett häfte med restaurangchansen vilket gjorde att vi åt två för en så det blev prisvärt också. Alltid trevligt med lite sånt babbel!

Väl hemma igen så är fördelen med ljudbok att jag inte riktigt kan surfa samtidigt som jag lyssnar, vilket gjorde att jag ställde mig och diskade istället (välbehövligt!). Nu ligger den på laddning inför nattpasset så då kan jag pyssla lite med sånt här istället!

Misstänker att Anne kommer hit från Luxembourg idag men jag har inte hört nåt än. Hoppas på en fika på stan imorrn!  Det ska bli spännande att se hur hon haft det sen sist! Ska nog messa Therese också. Hon verkade också fikasugen nu när man är tillbaks i stan efter julhelgen!
Ser ut att bli en trevlig dag imorrn också!
Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Björn

Grattis till din blogg! Kommer följa den med stort intresse.

Postat av: Sayo

hehe tack för hjälpen tidigare Zitruz =)

2006-12-30 @ 02:06:33
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback